۷ نکته برای این که یک مطلب گوگل پسند بنویسیم


●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○




امروزه با همه گیر شدن  استفاده  از وب سایت ها و افزایش کاربران اینترنت، تولید محتوا و مخصوصا محتوای گوگل پسند برای وب سایت ها هم اهمیت زیادی پیدا کرده است. 
از یک سو کاربران می کوشند نیازهایشان از طریق اینترنت بیایند و از سویی دیگر گردانندگان وب سایت ها هم به دنبال جذب حداکثری مخاطبانشان هستند. 


و در این میان موتورهای جستجو نقش کلیدی ایفا می کنند چرا که هم مطالب را به مخاطب می رسانند و هم مخاطب را به وب سایت ها. بنابراین باید محتوایی در وب سایت خود داشته باشید که کاربران زیادی را جذب کند؛ در واقع تولید محتوا ی گوگل پسند داشته باشید.

 
در این مطلب با من همراه باشید تا درباره  تولید محتوا ی گوگل پسند با شما صحبت کنم.


 ●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●


اگر به این مطلب علاقه مندید، احتمالا قصد اجرای برنامه های بازاریابی را دارید. لذا پیشنهاد می کنیم  به کسب و کاره پاره وقت که درآمد خوبی داره را  ببینید.
👇👇




http://opizo.com/NsRQw2


http://opizo.com/r9LZ6U


http://opizo.com/WNBzLJ
 

■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■□■

اما چه محتوایی  برای گوگل به عنوان معروفترین موتور جستجو مناسب تر است ؟  در ادامه‌ نکاتی را برای تولید محتوای گوگل پسند با شما به اشتراک می‌گذاریم.



ا- متن محوری گوگل
گوگل  یک موتور جستجوی متن محور است به خاطر همین وقتی شما محتوای متنی بیشتری در سایت خود داشته باشید در نتیجه شانس شما برای داشتن عبارات متنی متنوع، بیشتر خواهد بود.


۲- متن های طولانی معتبرتر و جذاب تر به نظر می رسند
اگر شما موضوعی را بخوبی در تولید محتوا پوشش دهید، بیشتر به نظر می رسد که آن متن، واقعا تولیدمحتوا باشد و مطالب تولیدی، لینک های بیشتری را جذب می کنند و به اشتراک گذاشته می شوند! بنابراین متن های طولانی، گوگل پسند تر هستند.
 
 
۳- علائم نگارشی در تولید محتوا به درستی رعایت شوند
 در هر زبان و همچنین برای موتور جستجوی گوگل، علائم نگارشی از مهم ترین عوامل جذاب و خوانا بودن متن هستند اما نباید در استفاده این علائم افراط کرد. همچنین باید این علائم را با روش درست و خاصی استفاده کرد: اول علامت را بگذارید، سپس یک فاصله و بعد کلمه بعدی.


۴- اعتبار دامنه شما


گوگل برای سایت هایی که روی دامنه های بی اعتبار و دامنه هایی که به صورت جهانی شناخته شده نیستند؛ ارزش بسیاری قائل نیست. به طور مثال دامنه های .com از بهترین دامنه ها، هم از نظر اعتبار و هم قیمت هستند. بنابراین از مقدمه های تولید محتوا برای سایت شما، تهیه یک دامنه خوب و مورد اعتماد است.
احتمالا شما موضوع ۵ استراتژی بازاریابی و تبلیغات ارزان بدون استفاده از شبکه های اجتماعی را نیز دوست داشته باشید.



۵- دارا بودن مطالب به چند زبان


حتما شما هم به سایت هایی برخورده اید که فقط به زبان فارسی هستند و از زبان بین المللی یعنی انگلیسی استفاده نکرده اند. بنابراین هنگام نوشتن محتوا، سعی کنید که در صورت امکان از کلمات انگلیسی نیز استفاده کنید و به طور مثال اگر در حال نوشتن نام چند کشور هستید، از انگلیسی نام آنها نیز استفاده کنید.


۶- دارا بودن عکس و لینک در مطالب


اگر یک محتوا، بدون تصویر باشد و در آن عکسی مشاهده نشود، خواندن آن محتوا چندان جذاب نخواهد بود؛ بنابراین در نوشته های خود، حتما از ۲ عکس یا بیشتر استفاده کنید. همچنین لینک داخلی نیز بسیار بسیار مهم است و باعث نگه داشتن کاربر در وب سایت خودتان می شود.
 
 
۷- به یاد داشته باشید همیشه برای کاربرانتان بنویسید نه موتورهای جستجوگر!


 در همه جا، که اینترنت هم از این قاعده مستثنی نیست، افرادی وجود دارند که افراط یا تفرط می کنند. نباید از کلمه کلیدی اصلی خیلی کم استفاده کرد و نباید از آن به حدی استفاده کرد به مطلب شما به تمرینی برای نوشتن کلمه کلیدی بدل شود. محتوای گوگل پسند این است که مطلبی جذاب برای خوانندگان بنویسید و نه برای گوگل. مطمئن باشید اگر این کار را انجام دهید، مطلب شما به یک محتوای گوگل پسند تبدیل خواهد شد.


ما در این مطلب سعی کردیم تا درباره تولید محتوا گوگل پسند برای شما بگوئیم تا شما نیز بتوانید سایت بسیار خوب و جذابی هم برای کاربران و هم برای گوگل و موتور های جستجو داشته باشید.