اینترنتِ اشیاء(Internet of Things) 



مفهومی جدید در دنیای فناوری و ارتباطات است.  

به صورت خلاصه


 "اینترنت اشیاء" بستر ارتباطی است که در آن برای هر موجود یا شیء قابلیت ارسال داده از طریق شبکه‌های ارتباطی، اعم از اینترنت یا اینترانت، فراهم می‌گردد و می‌توان توسط اپلیکیشن‌های موجود در تلفن‌های هوشمند و تبلت آنها را کنترل و مدیریت کرد.
فناوری اینترنت اشیا نقش بسیار مهمی در دنیای کارآفرینان بازی می‌کند. 
کسب‌وکارهای متعددی بر محور این فناوری راه‌اندازی شده‌اند. در حالی‌که این مفهوم و این فناوری در ابتدای راه خود قرار دارد و هر روز بیش از پیش تغییرات و تحولات جدیدی در آن رخ می‌دهد.
 استفاده از این فناوری برای کارآفرینان و محققین خلاق ایرانی یک فرصت گران‌بها به شمار می‌رود که می‌تواند به بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال‌زایی در کشور کمک شایانی بکند. 
شرکت ارتباطات سیار نیز با نگرش و با توجه به شبکه گسترده و فراگیر ارتباطی خود، سرویس‌دهی در این حوزه را آغاز نموده است.
فرآیند ارسال داده‌ها در فناوری اینترنت اشیاء بدین ترتیب است که 
به سوژه‌ موردنظر یک شناسه‌ یکتا و یک پروتکل اینترنتی (IP) تعلق می‌گیرد که داده‌های لازم را برای پایگاه داده‌‌ مربوطه ارسال می‌کند.
 داده‌هایی که توسط ابزارهای مختلف از قبیل گوشی‌های تلفن همراه و انواع رایانه‌ها و تبلت‌ها قابل مشاهده خواهند بود تا هدف آن یعنی فراهم‌کردن تجربه کاراتر و هوشمند‌تر محقق شود. 
این تکنولوژی هنگامی که صحبت از استانداردهای مختلف و همچنین ایمنی و امنیت می‌شود می‌تواند، مفاهیم جدید و ویژه‌ای پیدا کند.

●○●○●○●○●○●○●○□○□●○●○●○●○



معرفی بهترین و پولدار ترین کسب و  کار پاره وقت  
■بدون سرمایه اولیه
 ●بدون جا و مکان خاص
 ■ روزانه با ۳ الی ۴ ساعت کار کردن
●۳۰ % پورسانت  واریز آنی به حساب شما 
☆☆ عضویت رایگان در صورت ارسال کد ثبت نام  به تعداد محدود 
■○ در صورت تمایل به ثبت نام رایگان  یا مشاوره و آشنایی بیشتر  به کانال @inoti_137 در تلگرام مراجعه کرده   یا به آیدی @ali_az59 پیام بدید .